Yeni Webmaster Platformu
33
●1.637
- 23-07-2010, 10:13:50Üyeliği durdurulduHepinizin Ne kadar bos insan oldugu belli anca klavyede otuyonuz yok pr yapmak çok kolay neden yapamiyonuz ozman anca yazıyonuz kolay demeiyi biliyonuz -rep veriyosunuz 2-3 E ticaretiniz var die gaza geliyonuz millete olup olmadık yerde -rep veriyosunuz Sizin Emege saygınız Bu KADAR işte
- 23-07-2010, 11:06:16Üyeliği durduruldu++LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gerçektende dere kenarına çeşme kurmak gibi bişi olmuş bu forum.. - 23-07-2010, 16:34:20Üyeliği durduruldusanamı soracaz rep verirken yorum yaparken pr yapmayı bilmiyormuyuz? pr6 türkçe sstem var pR8 almanca sitem var pr5 4 tane içeriğinde 2-3 tane makale bulunan sitem var afedersiniz siz orada çatır çatır konu paylaşırken bu forumdakiler 2-3 hafta pr alabilecek güçte buna emin oltorosweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(telefondan girdim net sorunu yüzünden cümle hatalarım olabilir affola..)
