Hepinizin Ne kadar bos insan oldugu belli anca klavyede otuyonuz yok pr yapmak çok kolay neden yapamiyonuz ozman anca yazıyonuz kolay demeiyi biliyonuz -rep veriyosunuz 2-3 E ticaretiniz var die gaza geliyonuz millete olup olmadık yerde -rep veriyosunuz Sizin Emege saygınız Bu KADAR işte
sanamı soracaz rep verirken yorum yaparken pr yapmayı bilmiyormuyuz? pr6 türkçe sstem var pR8 almanca sitem var pr5 4 tane içeriğinde 2-3 tane makale bulunan sitem var afedersiniz siz orada çatır çatır konu paylaşırken bu forumdakiler 2-3 hafta pr alabilecek güçte buna emin ol
(telefondan girdim net sorunu yüzünden cümle hatalarım olabilir affola..)