Hepinizin Ne kadar bos insan oldugu belli anca klavyede otuyonuz yok pr yapmak çok kolay neden yapamiyonuz ozman anca yazıyonuz kolay demeiyi biliyonuz -rep veriyosunuz 2-3 E ticaretiniz var die gaza geliyonuz millete olup olmadık yerde -rep veriyosunuz Sizin Emege saygınız Bu KADAR işte