• 20-07-2007, 17:48:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    Web tasarımı işine kalkıştığım ilk zaman (belki haddim olmayarak), joomla cms ile tanıştım.

    Fazla bir kod bilgim yoktur, ne öğrendiysem, çoğu kimse gibi, interneten araştırarak öğrendim.

    Dolayısıyla kendimce bir site geliştirmek istedim ve sonuçta, bilgi, makale ve tatil yörelerine ilişkin bir proje ortaya çıktı.

    Projemin gelişmesi amcaıyla siz değerli arkadaşların bilgilerine, görüşlerine, eleştirilerine ihtiyacım var.

    Umarım bu hususları benimle paylaşırsınız.

    Hoşçakalın...

    Site Adresi: www.noktavirgul.com - Anasayfa
  • 20-07-2007, 18:01:30
    #2
    banner çok duruor değiştirsen iyi olur
  • 20-07-2007, 19:09:36
    #3
    tribles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banner çok duruor değiştirsen iyi olur
    Pardon "banner çok duruyor" demenizden kastınızı anlayamadım.
    Çok büyük mü demek istediniz acaba?
  • 20-07-2007, 19:43:15
    #4
    ücretli bir tema bu. büyük olasılıkta ücret vermeden kullandın.
    Tasarım: Ertan, Emeği Geçenler: Rahim, Furkan demişsin.
    ama tasarımı sen yapmadınki niye kendi adını veriyorsun.Hadi editlersin koyarsın isminide hem sen yapmamışsın. joomla dosyalarını ftp'den atmışsın sonra kurmuşsın onu.sonra panelden içerik eklemişsin. pek emek göremedim.
    Tamamen hazırcılık.

    Domain fena değil.
    Banner çok amatör olmuş.
  • 20-07-2007, 20:20:28
    #5
    google reklamlarını neden bu kadar çok gösteriyosun arkaplanı uyumlu yaparsan bence daha iyi olur.
  • 20-07-2007, 23:42:47
    #6
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücretli bir tema bu. büyük olasılıkta ücret vermeden kullandın.
    Tasarım: Ertan, Emeği Geçenler: Rahim, Furkan demişsin.
    ama tasarımı sen yapmadınki niye kendi adını veriyorsun.Hadi editlersin koyarsın isminide hem sen yapmamışsın. joomla dosyalarını ftp'den atmışsın sonra kurmuşsın onu.sonra panelden içerik eklemişsin. pek emek göremedim.
    Tamamen hazırcılık.

    Domain fena değil.
    Banner çok amatör olmuş.


    Tasarım kelimesinden çıkardığınız anlam "coder"liksa, evet, söylediğinizde haklısınız
    Ancak benim kelime literatürümde tasarımın sizinkinden farklı...
    Siz de gayet iyi biliyorsunuz ki her şeyde bir emek vardır; yani, "tamamen hazırcılık sözünüze katılamıyorum

    Yorumlarınızı açık sözlülükle dile getirmişsiniz; ayrıca teşekkür ediyorum

    Kolay gelsin...

    R@mses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google reklamlarını neden bu kadar çok gösteriyosun arkaplanı uyumlu yaparsan bence daha iyi olur.
    Biri 4 reklamlı diğeri 5 reklamlı iki kutu koymuştum; ancak abartı duruyorsa tabii ki değiştirmekte fayda var.

    Arka plan rengini banner kısmındaki kırmızıya mı; yoksa reklamın bulunduğu yerdeki beyaz tonuna mı uyumlu yapmalıyım.

    Yorumunuz için teşekkür ediyorum.