ücretli bir tema bu. büyük olasılıkta ücret vermeden kullandın.
Tasarım: Ertan, Emeği Geçenler: Rahim, Furkan demişsin.
ama tasarımı sen yapmadınki niye kendi adını veriyorsun.Hadi editlersin koyarsın isminide hem sen yapmamışsın. joomla dosyalarını ftp'den atmışsın sonra kurmuşsın onu.sonra panelden içerik eklemişsin. pek emek göremedim.
Tamamen hazırcılık.

Domain fena değil.
Banner çok amatör olmuş.