karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ücretli bir tema bu. büyük olasılıkta ücret vermeden kullandın.
Tasarım: Ertan, Emeği Geçenler: Rahim, Furkan demişsin.
ama tasarımı sen yapmadınki niye kendi adını veriyorsun.Hadi editlersin koyarsın isminide hem sen yapmamışsın. joomla dosyalarını ftp'den atmışsın sonra kurmuşsın onu.sonra panelden içerik eklemişsin. pek emek göremedim.
Tamamen hazırcılık.

Domain fena değil.
Banner çok amatör olmuş.


Tasarım kelimesinden çıkardığınız anlam "coder"liksa, evet, söylediğinizde haklısınız
Ancak benim kelime literatürümde tasarımın sizinkinden farklı...
Siz de gayet iyi biliyorsunuz ki her şeyde bir emek vardır; yani, "tamamen hazırcılık sözünüze katılamıyorum

Yorumlarınızı açık sözlülükle dile getirmişsiniz; ayrıca teşekkür ediyorum

Kolay gelsin...

R@mses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google reklamlarını neden bu kadar çok gösteriyosun arkaplanı uyumlu yaparsan bence daha iyi olur.
Biri 4 reklamlı diğeri 5 reklamlı iki kutu koymuştum; ancak abartı duruyorsa tabii ki değiştirmekte fayda var.

Arka plan rengini banner kısmındaki kırmızıya mı; yoksa reklamın bulunduğu yerdeki beyaz tonuna mı uyumlu yapmalıyım.

Yorumunuz için teşekkür ediyorum.