VBDestek.Com Yeniden!
21
●945
- 02-07-2010, 23:42:03Aslında sanırım yanlış zamanda açtık konuyu. Boş içerikle değilde dolu içerikle olsaydı daha iyi olucaktıolcaytd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu sildirsemmi ne
Bir satış yaptım sonucu bekliyorum onunla birlikte 2 güne konuları yığmaya başlicam sanırım..
Teşekkür ederim yorumun için..
forumu açarken ölesine yazmıştım düzelttim. Aşağıdaki arkadaşlarda aynı fikirdeydi. yorumun için saolMilenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-07-2010, 23:59:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hayırlı çalışmalar
- 03-07-2010, 00:00:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bu yazılar, bu kategoriler hatta slogan bile taklit edilmiş. Tamam madem açıyorsunuz taklit niye ediyorsunuz tamam hoşunuza gidebilir farklı birşeyler yaratmayı denesenize. Bu işte başarılı olmak istiyorsanız taklit eden değil, edilen olun...
konuyu sildirsemmi ne