Arkadaşlar merhaba .Başta vbulletin olmak üzere tüm konularda destek ve yardım veren vbdestek forum olarak açılmıştır.
1 sene aradan sonra konuların popülerliğini kaybetmiş olması ve tek başıma olduğum için herşeye baştan başlanmıştır.
Yakın zamanda eski üyelerlede buluşcak olan sitemize tüm bilgi paylaşımı seven arkadaşları bekliyoruz.
Not: Tema hakkında yorum yapmak isteyen olursa şimdiden söyleyeyim Default yani herşeyin orjinalini seviyoruz. O nedenle şimdilik görüntü böyle.İçerik gelişcektir.
Ayrıca vbulletin ve kendi alanında yardım sever arkadaşlar varsa site için mod alımlarıda başlamıştır..
Destek adımızda var.. => VBDESTEK
iyi calısmalar
VBDestek.Com Yeniden!
21
●945
- 01-07-2010, 19:30:35Teşekkür ederim sizede iyi çalışmalar dilerim.Ruffmack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2010, 19:34:18forum sitelerinde öncelik az öz kategori ile başlamaktır. bu kadar çok kategorinin olması içeriğin boş olmasının ifadesidir. büyük site olmaksa amaç önce az kategori eklenmeli sonra talebe ve içeriğe göre diğerleri eklenebilir. şu an sitenizde çok fazla kategori var ve bence gereksiz. tabi eleştiridir..
hayırlısı olur inşallah - 01-07-2010, 20:56:06Öncelikle yorumun için teşekkür ederim. Belki haklısın ama amaç sadece vbulletin sevenler olmayıp tüm kullanıcılara hitap eden bir forum oluşturmaktı. Bu nedenle bu kadar çok kategöri açtım. Aksi taktirde 1 ay içinde bu bölümler yine oluşturulacaktı. Çünkü eminim şuan boş gözüksede eski üyelerle birlikte yakın zamanda forum dolacaktır.barakuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi yada kötü eleştirileriniz önemli benim için. Çok teşekkür ediyorum..
iyi calışmalar - 02-07-2010, 21:26:03Hepinize yorumlarinizdan dolayi tesekkur ederim. Bikac aciklama yapmak gerekirse su slogan olayi inan kafamda binbir turlu sey vardi ve forumu kurarken en buyuk forumu yazmistim , olede kaldi ama biliyorumki bir anlam icermiyo gerceklik payi yok bende biliyorum ve bana farkettirdiginiz icin saolun ilk isim onu degistirmek olucak. Ve haklisiniz onceki mesajimdada belirtmistim vbulletin ile ugrasan toplulugun bir kismi kendine has begendigi platformlarla takiliyor bu nedenle uye cekmek baya zorlaniyor ornek vermek gerekirse r10 gibi.. R10 ile yariscak paylasim platformu sayisi bir elin parmak sayisini gecmez sanirim. Bu nedenle basta amacimiz vbulletin ve visual basic destek olmak uzere tum dallarda kullaniciya hitap etmek bu nedenle cok katagori var. Suanda bos gozuksede zaman herseyin ilaci umarim iyi gider forum.. Tum yorumlar icin tekrar tesekkur ederim.. Hepinize iyi calismalar diliyorum