olcaytd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam index güzel olmuşta site boş ??
Aslında sanırım yanlış zamanda açtık konuyu. Boş içerikle değilde dolu içerikle olsaydı daha iyi olucaktı konuyu sildirsemmi ne Bir satış yaptım sonucu bekliyorum onunla birlikte 2 güne konuları yığmaya başlicam sanırım..

Teşekkür ederim yorumun için..

Milenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en büyük derken? orayı anlamadım,ne anlamda büyük?

başarılar.
forumu açarken ölesine yazmıştım düzelttim. Aşağıdaki arkadaşlarda aynı fikirdeydi. yorumun için saol