Yerli Facebook :)
37
●2.381
- 29-12-2009, 22:05:23hayırlı olsun emek vermişssin moralini bozmayım bende ama tavsiye boşuan vakit kaybedersin ille birşeyler yapıp tutulmak istiyorsan kendine özel bir script ve isim ile çık bu şekilde warezde olan scriptlerle en fazla tutacağın arkadaşların arasında olur herhalde
yanlıs anlama tabide doğruları söylüyorum. mesela kendi iline özel bir arkadaşlık sitesi açsan tutma ihtimalin yüksek olur buna nazaran tabi senin bileceğin birşey. başarılar
- 30-12-2009, 01:42:16Üyeliği durdurulduTutarsa Ne Ala . Tutmassa Mualla

Domain Boşta duruyordu. Boşda Duracagına Bişeyler Yapalım üsdüne dedik Okadar
- 30-12-2009, 19:12:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bende zamanında www.korsanyonja.com yapmıstım
face falan yoktu bak yonja da yeni duyuluyordu
herseyi bedava yaptıgım için 2000 kullanıcıdan sonra ( Clon Bi Scriptti
) gümledim ne oldu anlamadımda
ha 2 binde öyle reklamla olmadı o ayrı mesele benim arkadaş cevrem biraz genişti arkadaştan arkadaşa duyuldu derken 2 bin sonra güm 
umarım güzel seyler yapabilirsin hocam - 31-12-2009, 22:16:16Üyeliği durdurulduEyw Saol Usta Keske Herkez Senin Gibi Düşünse. Ama NerdeBuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlıs anlama tabide doğruları söylüyorum. mesela kendi iline özel bir arkadaşlık sitesi açsan tutma ihtimalin yüksek olur buna nazaran tabi senin bileceğin birşey. başarılar