Yerli Facebook :)
37
●2.381
- 28-12-2009, 02:35:33Üyeliği durdurulduEyw saoLun Dostların Yardımıyla Gelişcekdir İnşallah
- 28-12-2009, 06:42:46hiç umut vermiyorum. böyle sitelerin tutmasının tek ihtimali var. belli bir kesime hitap edeceksiniz. hitap ettiğiniz kesim bir mahallle, takım ,dernek ya da topluluk benzeri birşey olacak ki hem insanlar gelip üye olsun hem de samimi bir ortam oluşsun. ayrıca başarı dileyenlerin de samimi olmadığını düşünüyorum. onlar da en az benim kadar tutmayacağını biliyorlar. amacım köstek olmak değil, deneyimlerimi aktarıp, size de faydalı olabilmek. Kolay gelsin.
- 29-12-2009, 16:06:59Merhaba Yerli Malı Yurdum Malı :P Şimdi ibr_cnr kardeşimiz doğru yazmış katılıyorum aynen. Bu tip sistemler herzaman 5 Sınıf Arasaında 5.sınıfta kalmıştır. face netlog v.b yüzlerce kişi site açıyor ama akıbeti ve seyrini görüyoruz malum onlar kişi değil dünyada global bir holding + mühendis destekli paylaşım platformu. Yapılması gereken şudur kendine özgün bir platform oluşturman kanısındayım (face) araması ile bir sonuç alacagına inanmıyorum, Şu olabilir kıyarsın paraya alt zemin yurdum insanına hoş gelirse tutturursun. yinede allah işini gücünü rast getirsin inş güzel yerlere getirmeyi başarırsın.
- 29-12-2009, 18:47:12Üyeliği durdurulduEvet Face Holding Ama İlk Kuruldugunda Holding DeiLdi

Yinede Teşekkürler - 29-12-2009, 19:09:01Öncelikle kolay gelsin tebrikler. Fakat görüşüm şudur ki mesela siz google gibi bir site acsanız tutarmı ? tutmaz bence. Bunu da öyle düşünün bence tutmaz ama kolay gelsin.
- 29-12-2009, 19:37:50Kusura bakmayın
yerliface biraz özentilik gibi durmuş.
çünkü Facebook özgün bir site isminide kendisi üretti sizde arkadaşlık sitesi yapabilirdiniz ama bu şekilde tutması zor.
Hayırlısıyla tutarsa.bizi unutma...
OktayÖZKAN.