bende zamanında www.korsanyonja.com yapmıstım face falan yoktu bak yonja da yeni duyuluyordu herseyi bedava yaptıgım için 2000 kullanıcıdan sonra ( Clon Bi Scriptti ) gümledim ne oldu anlamadımda ha 2 binde öyle reklamla olmadı o ayrı mesele benim arkadaş cevrem biraz genişti arkadaştan arkadaşa duyuldu derken 2 bin sonra güm

umarım güzel seyler yapabilirsin hocam