bende zamanında
www.korsanyonja.com yapmıstım

face falan yoktu bak yonja da yeni duyuluyordu

herseyi bedava yaptıgım için 2000 kullanıcıdan sonra ( Clon Bi Scriptti

) gümledim ne oldu anlamadımda

ha 2 binde öyle reklamla olmadı o ayrı mesele benim arkadaş cevrem biraz genişti arkadaştan arkadaşa duyuldu derken 2 bin sonra güm
umarım güzel seyler yapabilirsin hocam