• 20-04-2007, 14:01:34
    #1
    Webmaster ArÅŸivi...
    Sitede kullanılan hiçbirşey bize ait değildir ve izinsiz kullanılabilir.
    Sadece "Acemiyim.NET" kategorisinde yer alanlar bize ait olacaktır.
    Vakit buldukça içeriği genişletmeye çalışıyoruz.
    Templateler, kodlar ve fontlar kısmında önizlemeler mevcut.
    Umarım işinize yarar


    Acemiyim.NET | Acemilikten Profesyonellige
  • 20-04-2007, 15:30:07
    #2
    Emuleden hiç bilinmedik template arşivlerini çekmeyi düşünüyorum. İnsanlar demode templatelerden sıkıldı artık
  • 20-04-2007, 16:11:48
    #3
    başarılar
  • 20-04-2007, 18:43:54
    #4
    centilmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarılar
    Teşekkürler
  • 21-04-2007, 13:49:25
    #5
    iyisite.NET
    hayırlı olsuyn kolayu gelsin
  • 21-04-2007, 17:47:54
    #6
    Çok teşekkür ederim yorumlarınız için.
    Ancak site hakkında yorum yapsaydınız daha çok sevinirdim
  • 21-04-2007, 18:07:24
    #7
    Sitedeki scriptlerin telif hakkı yok. Bende başka sitelerden aldım
  • 21-04-2007, 19:16:00
    #8
    NeFuSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitedeki scriptlerin telif hakkı yok. Bende başka sitelerden aldım
    Scriptlerin telif hakkının olmaması w-arez olmasını engellemiyor.Ben para verip bir kişiye özel bir script yazdırıyorum.Birisi geliyor benden bunu çalıyor ve internete veriyor.Daha sonra başka sitelerde bu scripti dağıtıyor sebeb ben almadım başka siteden aldım.Sonuç olarak sizde bu scripti dağıtıyorsunuz peki genel konuşuyorum benim hakkımı ödiyebilecek misiniz . Kendinize ait olmayan bir scripti paylaşırken 2 kez düşünün.
  • 23-04-2007, 09:01:38
    #9
    Murky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Scriptlerin telif hakkının olmaması w-arez olmasını engellemiyor.Ben para verip bir kişiye özel bir script yazdırıyorum.Birisi geliyor benden bunu çalıyor ve internete veriyor.Daha sonra başka sitelerde bu scripti dağıtıyor sebeb ben almadım başka siteden aldım.Sonuç olarak sizde bu scripti dağıtıyorsunuz peki genel konuşuyorum benim hakkımı ödiyebilecek misiniz . Kendinize ait olmayan bir scripti paylaşırken 2 kez düşünün.
    Sitedeki ResimSakla Scripti mesela...
    Bu script sitedekinin orjinali. Ama site sahibi tarafından nete dağıtıldığı için wareze girmiyor. Php Fusion scripti falan var. Eski sitelerin scriptleri var. Bunlar halka mal olduğu için illegal sayılmıyor.
    Başka forumlarda halâ yayında olan sitelerin birebir scriptleri var, onlar warezdir mesela.