Murky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Scriptlerin telif hakkının olmaması w-arez olmasını engellemiyor.Ben para verip bir kişiye özel bir script yazdırıyorum.Birisi geliyor benden bunu çalıyor ve internete veriyor.Daha sonra başka sitelerde bu scripti dağıtıyor sebeb ben almadım başka siteden aldım.Sonuç olarak sizde bu scripti dağıtıyorsunuz peki genel konuşuyorum benim hakkımı ödiyebilecek misiniz . Kendinize ait olmayan bir scripti paylaşırken 2 kez düşünün.
Sitedeki ResimSakla Scripti mesela...
Bu script sitedekinin orjinali. Ama site sahibi tarafından nete dağıtıldığı için wareze girmiyor. Php Fusion scripti falan var. Eski sitelerin scriptleri var. Bunlar halka mal olduğu için illegal sayılmıyor.
Başka forumlarda halâ yayında olan sitelerin birebir scriptleri var, onlar warezdir mesela.