Sitedeki scriptlerin telif hakkı yok. Bende başka sitelerden aldım
Scriptlerin telif hakkının olmaması w-arez olmasını engellemiyor.Ben para verip bir kişiye özel bir script yazdırıyorum.Birisi geliyor benden bunu çalıyor ve internete veriyor.Daha sonra başka sitelerde bu scripti dağıtıyor sebeb ben almadım başka siteden aldım.Sonuç olarak sizde bu scripti dağıtıyorsunuz peki genel konuşuyorum benim hakkımı ödiyebilecek misiniz

. Kendinize ait olmayan bir scripti paylaşırken 2 kez düşünün.