• 23-04-2007, 10:59:02
    #10
    NeFuSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitedeki ResimSakla Scripti mesela...
    Bu script sitedekinin orjinali. Ama site sahibi tarafından nete dağıtıldığı için wareze girmiyor. Php Fusion scripti falan var. Eski sitelerin scriptleri var. Bunlar halka mal olduğu için illegal sayılmıyor.
    Başka forumlarda halâ yayında olan sitelerin birebir scriptleri var, onlar warezdir mesela.
    Acemiyim.NET | Acemilikten Profesyonellige
    Acemiyim.NET | Acemilikten Profesyonellige
    Acemiyim.NET | Acemilikten Profesyonellige

    Bunlarıda site sahiplerinin izni olarak dağıtıysanız lafım yok..
  • 23-04-2007, 12:02:21
    #11
    Murky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Scriptleri indir.
    Şuanki site ile aynı mı?
    Ondan sonra gel cevap ver istersen
    Bu scriptler illegal değeri taşımıyor, legal olan sitelerden aldım bende.
  • 23-04-2007, 12:12:45
    #12
    NeFuSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Scriptleri indir.
    Şuanki site ile aynı mı?
    Ondan sonra gel cevap ver istersen
    Bu scriptler illegal değeri taşımıyor, legal olan sitelerden aldım bende.
    Saçmalıyorsun.Script şu an kullanılan ile aynı olsun veya olmasın.Bir kişinin yaptığı scripti izni olmadan internete verilen script w-arez değeri taşır.Adam scripti yazmış ama kullanmıyor sen alıyorsun bunu internete veriyorsun bu w-arez deyincecede adam kullanmıyor w-arez değer taşımaz diyorsun.
  • 23-04-2007, 12:16:06
    #13
    Bunlar halka mal oldu.
    Normal webmaster forumlarında bile dağıtılıyor artık.
    Hele konya haber scripti, haber scriptlerinde sembol oldu.
  • 23-04-2007, 12:32:58
    #14
    NeFuSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar halka mal oldu.
    Normal webmaster forumlarında bile dağıtılıyor artık.
    Hele konya haber scripti, haber scriptlerinde sembol oldu.
    Bu w-arez olmaması için bir sebeb değildir.Ne ise hayırlı olsun.
  • 24-04-2007, 08:55:30
    #15
    Murky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu w-arez olmaması için bir sebeb değildir.Ne ise hayırlı olsun.
    Belki ben yanlış biliyorumdur.
    Ama benim bildiğime göre önceden warex değeri taşıyan(güncel) scriptler, belli bir süre sonra ***** değeri taşımıyor. Webmaster forumlarında dağıtılıyordu, oradan indirdim bende scriptleri. ***** düşünmüş olsaydım zaten şuan sitemde ilgi çekebilecek bir dünya script olurdu. Bu konuyu biraz araştıracağım, eğer wareze giriyorsa benimkiler sileceğim.

    Teşekkürler..
  • 15-11-2008, 01:15:17
    #16
    Manuel ip Ban - Programı Hakkında Ayrıntılı Bilgi - oku, indir, kur, yükle, incele şu dökümanı siz mi yazdınız sayın NeFuSa ?
  • 15-11-2008, 01:20:51
    #17
    Üyeliği durduruldu
    başarılar........
  • 15-11-2008, 09:42:38
    #18
    ilginç bir tasarım hoş bir site başarılar