Bu w-arez olmaması için bir sebeb değildir.Ne ise hayırlı olsun.
Belki ben yanlış biliyorumdur.
Ama benim bildiğime göre önceden warex değeri taşıyan(güncel) scriptler, belli bir süre sonra ***** değeri taşımıyor. Webmaster forumlarında dağıtılıyordu, oradan indirdim bende scriptleri. ***** düşünmüş olsaydım zaten şuan sitemde ilgi çekebilecek bir dünya script olurdu. Bu konuyu biraz araştıracağım, eğer wareze giriyorsa benimkiler sileceğim.
Teşekkürler..