NeFuSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlar halka mal oldu.
Normal webmaster forumlarında bile dağıtılıyor artık.
Hele konya haber scripti, haber scriptlerinde sembol oldu.
Bu w-arez olmaması için bir sebeb değildir.Ne ise hayırlı olsun.