Konu
Acemiyim.NET
23-04-2007, 12:32:58
#14
Murky
NeFuSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bunlar halka mal oldu.
Normal webmaster forumlarında bile dağıtılıyor artık.
Hele konya haber scripti, haber scriptlerinde sembol oldu.
Bu w-arez olmaması için bir sebeb değildir.Ne ise hayırlı olsun.