fireworksTR.com - Fireworks Dersleri
18
●921
- 15-09-2009, 03:41:47Yorumlarınız için sağolun arkadaşlar.
Forum eklemeyi düşünmüyorum siteye. Zaten bir adet forum var
Grafik Forum adında, ama normal forumlardan farklı tabiki. Konu olarak bir resim yüklüyorsunuz, ve o resimlere yorumlar yapılacak. O şekilde bir forum.
İçeriği arttırmayı düşünüyorum ama, bundan sonra zamanım olur mu bilemem. Malum okul açılıyor.
Arayüz Tasarlama dersleri de yazmayı düşünüyorum uygun olduğum bir zamanda. - 27-03-2010, 09:16:10Güzel site hocam birde Adobe İllustrator dersleri olan bir site açarsanız sevinirim
