Yorumlarınız için sağolun arkadaşlar.
Forum eklemeyi düşünmüyorum siteye. Zaten bir adet forum var Grafik Forum adında, ama normal forumlardan farklı tabiki. Konu olarak bir resim yüklüyorsunuz, ve o resimlere yorumlar yapılacak. O şekilde bir forum.
İçeriği arttırmayı düşünüyorum ama, bundan sonra zamanım olur mu bilemem. Malum okul açılıyor.
Arayüz Tasarlama dersleri de yazmayı düşünüyorum uygun olduğum bir zamanda.