• 12-09-2009, 18:26:42
    #1
    Merhaba Arkadaşlar;
    yaz boyunca uğraştığım sitemi, yaklaşık 1 ay önce yayına soktum.
    Sitemde, Adobe Fireworks dersleri mevcut. Çoğu çevirme ve kendi yazdığım özgün yazılardan oluşuyor.(1 yazı hariç )
    http://www.fireworkstr.com
  • 13-09-2009, 17:18:22
    #2
    Tasarımını da bugün değiştirmiş bulunmaktayım..
  • 13-09-2009, 17:22:41
    #3
    Bir fireworks kullanıcısı olarak başarılar dilerim. Umarım daha iyi bir tasarım olabilir ilerleyen zamanlarda.
  • 13-09-2009, 17:27:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Takip edelim bakalım. Arayüz tasarlama dersleri olursa güzel olur aslında.
  • 13-09-2009, 17:38:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İçeriği geniş tutarsan oldukça başarılı bir site.
  • 13-09-2009, 23:58:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    editör aranıyorsa gelebilirim
  • 14-09-2009, 00:04:27
    #7
    Şimdilik ihtiyacım yok, teşekkür ederim teklifin için
    Belki gelecekte olabilir..
  • 14-09-2009, 00:09:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    tamam. hayırlı olsun siteniz. ben elimden geldiği kadar ders yollarım
  • 14-09-2009, 00:10:09
    #9
    yararlı olacagını düşünüyorum hayırlı olsun.