Facebookda kendime ait bir hayran sayfası var. Sayfa büyüyünce bir site açma gereği duydum. Yavaş yavaş geliştirmeyi düşünüyorum.
İyi yada kötü yorumlarınızı bekliyorum.
Facebookda kendime ait bir hayran sayfası var. Sayfa büyüyünce bir site açma gereği duydum. Yavaş yavaş geliştirmeyi düşünüyorum.
İyi yada kötü yorumlarınızı bekliyorum.
linki yalnış vermişsin sanırsam tr-facebook.com olmayacakmı ? başlıkta öyle yazıyor çünkü