• 08-05-2009, 22:09:09
    #10
    Hani bir biblon vardı kırdığım
    Üstüne ne kırgınlıklar yaşadın
    Ama bil ki ben de parçalandım
    Annem ben senin yanına kalanım :/

    Çok güzel olmuş siteniz.
  • 08-05-2009, 22:12:15
    #11
    Üyeliği durduruldu
    abim ortayı doldur boş kalmış orta php nuke işte böyle siteler için süper bi sistem
  • 09-05-2009, 17:29:56
    #12
    çok güzel olmuş.hayırlı olsun
  • 10-05-2009, 14:01:37
    #13
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hani bir biblon vardı kırdığım
    Üstüne ne kırgınlıklar yaşadın
    Ama bil ki ben de parçalandım
    Annem ben senin yanına kalanım :/
    Çok güzel olmuş siteniz.
    çok güzeldi

    teşekkürler arkadaşlar
  • 10-05-2009, 15:08:29
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Gayet şirin bir site olmuş, Tebrikler