• 06-05-2009, 11:33:50
    #1
    merhabalar

    henüz açalı bir kaç ay oldu
    görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim. teşekkürler
  • 06-05-2009, 11:36:58
    #2
    MaD
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    tasarımcın kimse iyi iş cıkarmıs ama bence yemek olayını kaldır pek konuya uymamıs icerik olarak olması gerekenler eklenmis
  • 06-05-2009, 11:54:32
    #3
    Gerçekten hoş olmus. tebrikler...
  • 06-05-2009, 12:10:50
    #4
    hayırlı yararlı ve spamsız olsun
  • 06-05-2009, 14:26:19
    #5
    banneri bir arkadaş yaptı, diğer tasarımlar bana ait.
    Yemek olayı gerekli diye düşündük çocuk beslenmesi için. Bayanlar önem veriyor

    teşekkür ederim güzel dilekleriniz için
  • 06-05-2009, 14:42:36
    #6
    öncelikle tebrikler.

    bir kaç önerim var. anasayfada ortada dönen haberlerde 10 tane haber koymak yerine 6-7 tane haber koyup, li'lerin padding'lerin arttırırsanız çok daha güzel duracaktır. bu şekilde çok içiçe girmiş yazılar.

    aynı şekilde sayfa tasarımlarında da padding'leri biraz daha arttırırsanız göze çok daha hoş gelecektir. sağ ve sola çok dayanmış yazılar.

    başarılar.
  • 08-05-2009, 22:06:21
    #7
    ziegfiroyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle tebrikler.
    bir kaç önerim var. anasayfada ortada dönen haberlerde 10 tane haber koymak yerine 6-7 tane haber koyup, li'lerin padding'lerin arttırırsanız çok daha güzel duracaktır. bu şekilde çok içiçe girmiş yazılar.
    aynı şekilde sayfa tasarımlarında da padding'leri biraz daha arttırırsanız göze çok daha hoş gelecektir. sağ ve sola çok dayanmış yazılar.
    başarılar.
    değişen haber bloğundaki önerini dikkate aldım ve gayet hoş oldu
    teşekkür ederim
  • 08-05-2009, 22:08:30
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Tasarım açısından güzel olmuş. Başarılar
  • 08-05-2009, 22:08:59
    #9
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    site oldukça güzel ellerinize sağlık