JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hani bir biblon vardı kırdığım
Üstüne ne kırgınlıklar yaşadın
Ama bil ki ben de parçalandım
Annem ben senin yanına kalanım :/
Çok güzel olmuş siteniz.
çok güzeldi

teşekkürler arkadaşlar