• 02-02-2007, 21:35:12
    #10
    s.a.m.e.t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nefret ediosan Teşekkür Etme Nefret Ettiğin İnsana.!!
    doğru teşekkürü hak etmiyorsun zaten.
  • 02-02-2007, 21:36:26
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ya Abi Konuşma Düzgünlüğümüzüde Mi Size Soracaz Artık..Rutben Veya Msj Sayın Çok Die Bizi Ezip Geçemessiniz Ya..Biliorum Bu Yazımdan Sonra Bannlıacaqsınız Sebebsiz Yere Ama Artık Yazdım.!!
  • 02-02-2007, 21:39:09
    #12
    Üyeliği durduruldu
    izuner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğru teşekkürü hak etmiyorsun zaten.
    Evt Paylaşımım O Kadar Kötü Kü Hak Etmiorum.!!!
  • 02-02-2007, 21:41:46
    #13
    s.a.m.e.t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya Abi Konuşma Düzgünlüğümüzüde Mi Size Soracaz Artık..Rutben Veya Msj Sayın Çok Die Bizi Ezip Geçemessiniz Ya..Biliorum Bu Yazımdan Sonra Bannlıacaqsınız Sebebsiz Yere Ama Artık Yazdım.!!
    1. benim rütbem ve mesaj sayım yüksek değil.
    2.ben sana/size öneri yapmadım şunu düzelt demedim iyi oku . ben sadece türkçemizi bu şekil kullananları sevmiyorum dedim herhangi bir hakaret veya uyarıda bulunmadım.
    3. ardından da paylaşımına teşekkür ettim , -ki siz beğenmiyorsan teşekkür etme dediniz.
  • 02-02-2007, 21:43:02
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ben zaten sana sölemedim.!!!
  • 02-02-2007, 21:46:09
    #15
    Üyeliği durduruldu
    panik yapma relax ol. max. pazartesi pazartesi bile fazla cumartesiyi pazara bağlayan gece sistem down. varmı iddaya giren? r10ununa
  • 02-02-2007, 21:49:14
    #16
    hey allahım sen sabır
    tamam kardeşim haklısın .
  • 02-02-2007, 22:10:32
    #17
    Üyeliği durduruldu
    1.si yahoo widget bu.
    2.si <?xml version="1.0" ?>
    - <response>
    <responseCode>OK</responseCode>
    <responseText>Message sent to +5 gönderdiğiniz telefon numarası.</responseText>
    </response>

    Mesajı gönderdikten (yani Gonder tuşuna bastıktan) sonra yukarıdaki gibi bir kod gelecektir karşınıza. Bunun anlamı gönderdiğiniz mesaj yerine ulaşmıştır anlamı taşımaktadır.

    Bunu Kendim siteme yazmıştım oradan kopyalanmış bire bir. Helal olsun. Yazıyı değiştirseydin bari
  • 02-02-2007, 22:38:31
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yahoo widget programında bu kodları bi arkadas verdi ama sonunda bitiricekler olayı... beleş sms..