Konu
Belesh SMS.!!!!
02-02-2007, 21:36:26
#11
s.a.m.e.t
Üyeliği durduruldu
Ya Abi Konuşma Düzgünlüğümüzüde Mi Size Soracaz Artık..Rutben Veya Msj Sayın Çok Die Bizi Ezip Geçemessiniz Ya..Biliorum Bu Yazımdan Sonra Bannlıacaqsınız Sebebsiz Yere Ama Artık Yazdım.!!