Ya Abi Konuşma Düzgünlüğümüzüde Mi Size Soracaz Artık..Rutben Veya Msj Sayın Çok Die Bizi Ezip Geçemessiniz Ya..Biliorum Bu Yazımdan Sonra Bannlıacaqsınız Sebebsiz Yere Ama Artık Yazdım.!!