Ya Abi Konuşma Düzgünlüğümüzüde Mi Size Soracaz Artık..Rutben Veya Msj Sayın Çok Die Bizi Ezip Geçemessiniz Ya..Biliorum Bu Yazımdan Sonra Bannlıacaqsınız Sebebsiz Yere Ama Artık Yazdım.!!
1. benim rütbem ve mesaj sayım yüksek değil.
2.ben sana/size öneri yapmadım şunu düzelt demedim iyi oku . ben sadece türkçemizi bu şekil kullananları sevmiyorum dedim herhangi bir hakaret veya uyarıda bulunmadım.
3. ardından da paylaşımına teşekkür ettim , -ki siz beğenmiyorsan teşekkür etme dediniz.