s.a.m.e.t adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Belesh SMS.!!!!
17
●1.201
- 02-02-2007, 21:39:09Üyeliği durdurulduEvt Paylaşımım O Kadar Kötü Kü Hak Etmiorum.!!!izuner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2007, 21:41:461. benim rütbem ve mesaj sayım yüksek değil.s.a.m.e.t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.ben sana/size öneri yapmadım şunu düzelt demedim iyi oku . ben sadece türkçemizi bu şekil kullananları sevmiyorum dedim herhangi bir hakaret veya uyarıda bulunmadım.
3. ardından da paylaşımına teşekkür ettim , -ki siz beğenmiyorsan teşekkür etme dediniz. - 02-02-2007, 22:10:32Üyeliği durduruldu1.si yahoo widget bu.
2.si <?xml version="1.0" ?>
- <response>
<responseCode>OK</responseCode>
<responseText>Message sent to +5 gönderdiğiniz telefon numarası.</responseText>
</response>
Mesajı gönderdikten (yani Gonder tuşuna bastıktan) sonra yukarıdaki gibi bir kod gelecektir karşınıza. Bunun anlamı gönderdiğiniz mesaj yerine ulaşmıştır anlamı taşımaktadır.
Bunu Kendim siteme yazmıştım oradan kopyalanmış bire bir. Helal olsun. Yazıyı değiştirseydin bari
- 02-02-2007, 22:38:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.yahoo widget programında bu kodları bi arkadas verdi ama sonunda bitiricekler olayı... beleş sms..