1.si yahoo widget bu.
2.si <?xml version="1.0" ?>
- <response>
<responseCode>OK</responseCode>
<responseText>Message sent to +5 gönderdiğiniz telefon numarası.</responseText>
</response>

Mesajı gönderdikten (yani Gonder tuşuna bastıktan) sonra yukarıdaki gibi bir kod gelecektir karşınıza. Bunun anlamı gönderdiğiniz mesaj yerine ulaşmıştır anlamı taşımaktadır.

Bunu Kendim siteme yazmıştım oradan kopyalanmış bire bir. Helal olsun. Yazıyı değiştirseydin bari