• 22-12-2006, 23:18:01
    #1
    Elimde genişoda diye bir domain vardı. Ben de bundaki herşeyi silip blog yaptım.

    Artık benimde kişisel bir bloğum var.
    Herşeyi yazcam aklıma ne gelirse,fikrim gelirse,yaparsam edersem...

    Şimdiden başladım.Okuldan felan da bahsetcem arada.Siteler tanıtacam.
    Arada bir girerseniz sevinirim

    Herkese kolay gelsin.Yorumları bekliyorum
    (Temayı başka zaman yapcam.Şimdilik ayı dursun)
    (Link vermek isteyen de PM atsın.Blogcular bekliom)

    Link = GENİŞODA / Genİş Hayal Alemİ
  • 22-12-2006, 23:22:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    site adresin var demi localde çalışmıyon ?
  • 22-12-2006, 23:24:53
    #3
    Likeliness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site adresin var demi localde çalışmıyon ?
    ya heyecandan napacağımı bilemedimBişeyler oldu burda da, mutlu olunca herşey birbirine girdi unutmuşum
  • 23-12-2006, 14:23:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    tasarım sade ve hoş olmuş
  • 23-12-2006, 14:50:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    I’m Crazy… I’m Fosch…

    2. cümleyi tercüme eder misin anlamadım yaw bi şey

    tasarım çok şirin olmuş,tam böyle günlük sitesine benzemiş,yazılarını da okuyorum,beğendim
  • 23-12-2006, 19:05:07
    #6
    aytug.akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    I’m Crazy… I’m Fosch…

    2. cümleyi tercüme eder misin anlamadım yaw bi şey

    tasarım çok şirin olmuş,tam böyle günlük sitesine benzemiş,yazılarını da okuyorum,beğendim
    Fosch (Eskiden Foş'du) benim okuldaki lakabım.İnternetteki nickim Dikkat edersen nickimde öyle
    Foş kelimesini ingilizceye çevireyim dedim bosch markasından yola çıkarak fosch yaptım.Yabancılarla iletişimde kolaylık olsun

    Tasarımı çok aramadım sitede de yazdığım gibiÇok süper olur dedim.Bunu kullanıom.
    Yazılarımda içimden geçenleri yazıoyrum

    yorumlar için teşekkürler...