Artık benimde kişisel bir bloğum var
.Herşeyi yazcam aklıma ne gelirse,fikrim gelirse,yaparsam edersem...

Şimdiden başladım.Okuldan felan da bahsetcem arada.Siteler tanıtacam.
Arada bir girerseniz sevinirim



Herkese kolay gelsin.Yorumları bekliyorum
(Temayı başka zaman yapcam.Şimdilik ayı dursun
)(Link vermek isteyen de PM atsın.Blogcular bekliom
)Link = GENİÅODA / GenİŠHayal Alemİ
