I’m Crazy… I’m Fosch…
2. cümleyi tercüme eder misin anlamadım yaw bi şey
tasarım çok şirin olmuş,tam böyle günlük sitesine benzemiş,yazılarını da okuyorum,beğendim
Fosch (Eskiden Foş'du) benim okuldaki lakabım.İnternetteki nickim

Dikkat edersen nickimde öyle

Foş kelimesini ingilizceye çevireyim dedim bosch markasından yola çıkarak fosch yaptım.Yabancılarla iletişimde kolaylık olsun
Tasarımı çok aramadım sitede de yazdığım gibi

Çok süper olur dedim.Bunu kullanıom.
Yazılarımda içimden geçenleri yazıoyrum
yorumlar için teşekkürler...