aytug.akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
I’m Crazy… I’m Fosch…

2. cümleyi tercüme eder misin anlamadım yaw bi şey

tasarım çok şirin olmuş,tam böyle günlük sitesine benzemiş,yazılarını da okuyorum,beğendim
Fosch (Eskiden Foş'du) benim okuldaki lakabım.İnternetteki nickim Dikkat edersen nickimde öyle
Foş kelimesini ingilizceye çevireyim dedim bosch markasından yola çıkarak fosch yaptım.Yabancılarla iletişimde kolaylık olsun

Tasarımı çok aramadım sitede de yazdığım gibiÇok süper olur dedim.Bunu kullanıom.
Yazılarımda içimden geçenleri yazıoyrum

yorumlar için teşekkürler...