Elimde genişoda diye bir domain vardı. Ben de bundaki herşeyi silip blog yaptım.
Artık benimde kişisel bir bloğum var

.
Herşeyi yazcam aklıma ne gelirse,fikrim gelirse,yaparsam edersem...
Şimdiden başladım.Okuldan felan da bahsetcem arada.Siteler tanıtacam.
Arada bir girerseniz sevinirim


Herkese kolay gelsin.Yorumları bekliyorum
(Temayı başka zaman yapcam.Şimdilik ayı dursun

)
(Link vermek isteyen de PM atsın.Blogcular bekliom

)
Link =
GENİÅODA / GenİŠHayal Alemİ