Elimde genişoda diye bir domain vardı. Ben de bundaki herşeyi silip blog yaptım.

Artık benimde kişisel bir bloğum var.
Herşeyi yazcam aklıma ne gelirse,fikrim gelirse,yaparsam edersem...

Şimdiden başladım.Okuldan felan da bahsetcem arada.Siteler tanıtacam.
Arada bir girerseniz sevinirim

Herkese kolay gelsin.Yorumları bekliyorum
(Temayı başka zaman yapcam.Şimdilik ayı dursun)
(Link vermek isteyen de PM atsın.Blogcular bekliom)

Link = GENİŞODA / Genİş Hayal Alemİ