Evet arkadaşlar bu sitemde de şimdilik Kartpostal(eCard) çizip, yollanabiliyor. Sevdiklerinize Kartpostal yollayabilirsiniz. İlerleyen zamanda Bayramlara, yılbaşına veya özel günlere ait Resimli Kartpostal ekleyeceğim. Ve SMS mesajları, şiirler ve şarkılarla da siteyi geliştirmeyi düşünüyorum. Yorumlarınızı ve eleştirilerinizi bekliyorum..
Seviyorum.US : Seviyorsanız..
Seviyorum.US
6
●504
- 22-12-2006, 23:28:54dostum eline sağlık güzel olmuş ama e-card makerı siteye girenin burnuna dayamasan daha güzel olur, indexe süslü bişiler yapıp site hakkında ve yapabilecekleri hakkında bilgi ver bence... bu arada script tufattan sanırım orada görmüştüm.alorak82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2006, 03:02:54Dostum yukarıdaki menüler çok kötü duruyor.Onlara da şöyle değişik birşey yaparsan kıyak olacaktır.
Birde yukarıdaki mesajda arkadaş demiş ya direk açılır açılmaz e-kart yapma açılıyor bunu kaldırıp yerine site hakkında ufak yazı ve hazır e-kart vs gibi şeyler yaparsan daha iyi olacaktır.
Kolay gelsin - 23-12-2006, 14:42:15Üyeliği durduruldugüzel hizmet,güzel site,böyle bir hizmet verdiğin için sitene geri dönüşüm çok olacaktır