alorak82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet arkadaşlar bu sitemde de şimdilik Kartpostal(eCard) çizip, yollanabiliyor. Sevdiklerinize Kartpostal yollayabilirsiniz. İlerleyen zamanda Bayramlara, yılbaşına veya özel günlere ait Resimli Kartpostal ekleyeceğim. Ve SMS mesajları, şiirler ve şarkılarla da siteyi geliştirmeyi düşünüyorum. Yorumlarınızı ve eleştirilerinizi bekliyorum..

Seviyorum.US : Seviyorsanız..
dostum eline sağlık güzel olmuş ama e-card makerı siteye girenin burnuna dayamasan daha güzel olur, indexe süslü bişiler yapıp site hakkında ve yapabilecekleri hakkında bilgi ver bence... bu arada script tufattan sanırım orada görmüştüm.