Dostum yukarıdaki menüler çok kötü duruyor.Onlara da şöyle değişik birşey yaparsan kıyak olacaktır.
Birde yukarıdaki mesajda arkadaş demiş ya direk açılır açılmaz e-kart yapma açılıyor bunu kaldırıp yerine site hakkında ufak yazı ve hazır e-kart vs gibi şeyler yaparsan daha iyi olacaktır.
Kolay gelsin