calcaksanız guzel calın
GeceninRengi.net | EÄlence | Komedi | Güzel Sözler | Kahkaha | Sohbet Odalari | Kahkaha | Güzel Sözler | Burçlar | Ask Sevgi sözleri | Astroloji | Müzik | Oyun | Hikaye | siir | Rüya tabirleri | siteni orjinal hali
www.webrenk.com
16
●1.558
- 23-12-2006, 09:57:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.k2an Bir Gorevliden Bu kadar Cabuk damga yiyecegime hic inanmazdım
arkadasla konustum evet etkilenmis yaparken o siteden ama sadece o 2 resmi almıs
sitedin diger kısmı Zymic ¨ Free Templates & Tutorials template i - 23-12-2006, 10:28:08Ben gidipte her sitenin templatemi normal sitemi oldugunu nasıl arastırım.Aklıma ilk gelen siteyi orjinal alırım kafamda.Senide ordan calmıs gordum.Demekki ordan sadece resimleri calmıssın ama sonucta calınmıs bir emek var.
Bu sekilde sitelerinizi nekadar iyi tanıtırsınız bilemem.
Ben burda bir gorevli olarak yazmıyorum sadece k2an olarak yazıyorum.
