• 22-12-2006, 18:44:20
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sitemi Yeniledim

    www.webrenk.com

    Weebin Renki Yuzu Olmak İcin Acıldık Ancak Bizim Dersler Yuzunden Rengimiz Attıgı İcin Simdilik Kendi Kendine Gidiyor

    İsallah Yaz Gelsinde Webin Tozunu Attıralım
  • 22-12-2006, 19:16:34
    #2
    abicim biraz özen gösterbe sitene çok özensiz..
  • 22-12-2006, 19:56:34
    #3
    Misafir
    Kesinlikle katiliyorum, öyle siradan şekilde yerleştirilmiş herşey. Cok daha güzel olabilir bence.. Hayırlısı olsn..
  • 22-12-2006, 20:07:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yazılılar niye o kadar büyük ki gözlernde bir sorun mu var
  • 22-12-2006, 20:15:01
    #5
    Misafir
    amatör domaine yazık
  • 22-12-2006, 20:16:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    1- yazılar çok dikkat çekiyor küçült..
    2- sol üstteki yazılar sola kaymış..
    3- spam yapıyorsun,yapmamalısın...
    4- aşağıdaki toplist bannerleri çok dağınık olmuş,zaten yüzlerce spam kelime koymuşsun,site çok ağır açıldı

    bunun dışında her şey güzel na kaldı ben de bilmiom.. :P
  • 22-12-2006, 20:22:33
    #7
    basit bişi olmuş biraz başka sitelere bakıp pro yapabilirsin aspindir e ßak mesela yazı şekillerine feLan fulan.. Gayrett et
  • 22-12-2006, 22:50:17
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ofergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsallah Yaz Gelsinde Webin Tozunu Attıralım
    (Ç)Alıntı bir siteylemi webin tozunu arttıracaksın ?
    Sitende kullandıgın duyurular vede üye değilseniz tıklayın resimleri bana ait Bir arkadaş içn yapmıştım.Galiba o siteden (Ç)Alıntı yaptın.
    Neyse hayırlı olsun.Güle güle kullan
  • 23-12-2006, 09:35:53
    #9
    ben index le ugrasmadım eger arkadasınınsa ozur dilerim hemen kaldırırım

    sizede dedigim gibi derslerden cok fazla bakamıyorum ayrıca eger o kırmızı tabanlı resimleri diyosan hemen kaldırıyorum