1- yazılar çok dikkat çekiyor küçült..
2- sol üstteki yazılar sola kaymış..
3- spam yapıyorsun,yapmamalısın...
4- aşağıdaki toplist bannerleri çok dağınık olmuş,zaten yüzlerce spam kelime koymuşsun,site çok ağır açıldı

bunun dışında her şey güzel na kaldı ben de bilmiom.. :P