Ben gidipte her sitenin templatemi normal sitemi oldugunu nasıl arastırım.Aklıma ilk gelen siteyi orjinal alırım kafamda.Senide ordan calmıs gordum.Demekki ordan sadece resimleri calmıssın ama sonucta calınmıs bir emek var.
Bu sekilde sitelerinizi nekadar iyi tanıtırsınız bilemem.
Ben burda bir gorevli olarak yazmıyorum sadece k2an olarak yazıyorum.