• 17-01-2009, 00:07:12
    #10
    yaa logo bakımından birşey oLmaZ.. %50 , %75 , % 99 Çok Bekledik .. Nickinden Takip Ediyorduk ve Sonunda Açıldı .. Hayırlı Olsun ..
  • 17-01-2009, 02:15:10
    #11
    fhasbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaa logo bakımından birşey oLmaZ.. %50 , %75 , % 99 Çok Bekledik .. Nickinden Takip Ediyorduk ve Sonunda Açıldı .. Hayırlı Olsun ..
    eyw hacım saolasın bu arada burdanda hemen duyurmak istiyorum... domain karşılığında video başlıkları editlicek arkadaş yada arkadaşlar arıyorum..! bilginize...
  • 17-01-2009, 02:19:41
    #12
    Hayırlı olsun, keşke daha canlı renkler kullanılsaydı temada.
    Logo ve isim umarım sorun olmaz.
  • 17-01-2009, 02:37:23
    #13
    fhasbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaa logo bakımından birşey oLmaZ.. %50 , %75 , % 99 Çok Bekledik .. Nickinden Takip Ediyorduk ve Sonunda Açıldı .. Hayırlı Olsun ..
    Dogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, keşke daha canlı renkler kullanılsaydı temada.
    Logo ve isim umarım sorun olmaz.
    evt hacı tema için tasarımcı bir arkadaşla anlaşıp inş. güzel bir tema giydiricez... amacım google renkleri gibi renkli yapıcam inş. ama google için bir sorun olucagını düşünmüyorum... yani şuan piyasada bir sürü tube kelimesi içeren siteler ve logolar var çünkü ama yorumun için tşkler
  • 17-01-2009, 02:37:40
    #14
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    UcretsizVideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacı sende işi iyice abarttın heee
    eyw

    logo nasil olmaz sorun ya allah allah kafam karisti valla. neyse bende calismalara baslim ;D
  • 17-01-2009, 02:42:09
    #15
    hayırlı olsun.
  • 17-01-2009, 02:44:11
    #16
    JPR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun.
    eyw saolasın..
  • 17-01-2009, 02:47:44
    #17
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bende video olarak degilde XXoogle sekilinde bi fikrim vardi bi kac yerde gordumde kafam karisti o yuzden bekliyorm daha reklam filan yok. yada ben beklim sen hapise filan girersen acmam saka maka yani acik kalsin google irtibata gecene kadar yeter
    Adaş abartma ya

    Hayırlı olsun site güzel cihan...
  • 17-01-2009, 03:04:25
    #18
    JPR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun.
    sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adaş abartma ya
    Hayırlı olsun site güzel cihan...
    eyw hacım saolasın... çalışıyoruz işte sürekli güzel işler ortaya koymak için. farklı olmak için bu sefer site isminin farklı olmasını istedim bakalım internet aleminde bu isim nasıl karşılanıcak... videoogle benim kulağıma hoş geliyor