yaa logo bakımından birşey oLmaZ.. %50 , %75 , % 99 Çok Bekledik .. Nickinden Takip Ediyorduk ve Sonunda Açıldı .. Hayırlı Olsun ..
Hayırlı olsun, keşke daha canlı renkler kullanılsaydı temada.
Logo ve isim umarım sorun olmaz.
evt hacı tema için tasarımcı bir arkadaşla anlaşıp inş. güzel bir tema giydiricez... amacım google renkleri gibi renkli yapıcam inş. ama google için bir sorun olucagını düşünmüyorum... yani şuan piyasada bir sürü tube kelimesi içeren siteler ve logolar var çünkü

ama yorumun için tşkler