yaa logo bakımından birşey oLmaZ.. %50 , %75 , % 99 Çok Bekledik .. Nickinden Takip Ediyorduk ve Sonunda Açıldı .. Hayırlı Olsun ..
eyw hacım saolasın

bu arada burdanda hemen duyurmak istiyorum... domain karşılığında video başlıkları editlicek arkadaş yada arkadaşlar arıyorum..! bilginize...