fhasbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaa logo bakımından birşey oLmaZ.. %50 , %75 , % 99 Çok Bekledik .. Nickinden Takip Ediyorduk ve Sonunda Açıldı .. Hayırlı Olsun ..
eyw hacım saolasın bu arada burdanda hemen duyurmak istiyorum... domain karşılığında video başlıkları editlicek arkadaş yada arkadaşlar arıyorum..! bilginize...