• 29-11-2006, 22:29:17
    #10
    yaw site die biş iyokki ortada :S cok cok basit olmus walla hiç bişi yapmamıssın .. 3 yıllık tasarımla ugrasan birine göre çok amatör olmuş .. k.bakma ama bu şekilde hiç bişeye benzememiş
  • 29-11-2006, 22:43:56
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar sitenin amatörce olduğunu arkadaş kendi de kabul etti. Bunun sebebinide açıkladı. Bu kadar ağır eleştirmeyin. Arkadaşın şevkini kırabilirsiniz. Benim başarılı dememdeki sebep buydu...
  • 30-11-2006, 13:39:25
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cagllar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 yıldır mı ? :=) sen eğer 3 yıldır tasarımla ilgileniyor ve bu siteyi yapıyosan 3 yılını boşa harcamışsın sayalım arkadaşım burdakilerde gayet başarılı diyor ama sitede ne görüyorlar anlamadım 3 tane top var ortasında senin resmin bence gayet saçma k.ßakma profesyonelce ßakınca bunla geliyor gözüme
    grafik bilgimin iyi olmadığını kabul ediyorum.
    sanırım yanlış belirttim daha çok yazılım üzerinde çalıştım şimdiye kadarki çalışmalarımda, ki 3 yılın tamamını da tasarım-yazılıma ayırmadım. bu benim işim değil zevk olarak yapıyorum canım sıkıldıkça...
    bundan sonra photoshopa da vakit ayırmaya çalışacağım.
    tabii zevkler ve renkler de herkese göre değişir.
    iyi çalışmalar.
  • 30-11-2006, 13:40:14
    #13
    Yönetici onayı bekliyor
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaw site die biş iyokki ortada :S cok cok basit olmus walla hiç bişi yapmamıssın .. 3 yıllık tasarımla ugrasan birine göre çok amatör olmuş .. k.bakma ama bu şekilde hiç bişeye benzememiş
    zevkler, renkler tartışmasızdır.
    yorumun için teşekkürler.
  • 30-11-2006, 15:55:08
    #14
    Sen Hoca Ahmet temi okuyordun bak Allah'ın işine
    O civarlarda mı oturuyorsun Tamer ben Gediz merkezde 17 sene oturdum yeni taşındım
  • 30-11-2006, 16:01:48
    #15
    biraz falza sade gibi belkide renkleri daha canlı seçsen daha iyi olr serı pembe turkuz turuncu gibi
  • 30-11-2006, 16:24:19
    #16
    vys
    Üyeliği durduruldu
    resimleri parçalarsan açılma süresi daha hızlı olur.

    güzel site başarılar.
  • 30-11-2006, 18:07:19
    #17
    Yönetici onayı bekliyor
    teşekkür ederim vys.
  • 30-11-2006, 18:45:32
    #18
    Misafir
    dostum bana profesyonel bir banner yaparsın artık o zaman