www.rtsngz.com
bugün hazırladığım bir photoshop çalışmam. sizce nasıl olmuş?
rtsngz.com
17
●1.224
- 29-11-2006, 22:28:263 yıldır mı ? :=) sen eğer 3 yıldır tasarımla ilgileniyor ve bu siteyi yapıyosan 3 yılını boşa harcamışsın sayalım arkadaşım burdakilerde gayet başarılı diyor ama sitede ne görüyorlar anlamadım 3 tane top var ortasında senin resmin bence gayet saçma k.ßakma profesyonelce ßakınca bunla geliyor gözüme