3 yıldır mı ? :=) sen eğer 3 yıldır tasarımla ilgileniyor ve bu siteyi yapıyosan 3 yılını boşa harcamışsın sayalım arkadaşım burdakilerde gayet başarılı diyor ama sitede ne görüyorlar anlamadım 3 tane top var ortasında senin resmin bence gayet saçma k.ßakma profesyonelce ßakınca bunla geliyor gözüme