3 yıldır mı ? :=) sen eğer 3 yıldır tasarımla ilgileniyor ve bu siteyi yapıyosan 3 yılını boşa harcamışsın sayalım arkadaşım burdakilerde gayet başarılı diyor ama sitede ne görüyorlar anlamadım 3 tane top var ortasında senin resmin bence gayet saçma k.ßakma profesyonelce ßakınca bunla geliyor gözüme
grafik bilgimin iyi olmadığını kabul ediyorum.
sanırım yanlış belirttim daha çok yazılım üzerinde çalıştım şimdiye kadarki çalışmalarımda, ki 3 yılın tamamını da tasarım-yazılıma ayırmadım. bu benim işim değil zevk olarak yapıyorum canım sıkıldıkça...
bundan sonra photoshopa da vakit ayırmaya çalışacağım.
tabii zevkler ve renkler de herkese göre değişir.
iyi çalışmalar.