Arkadaşlar sitenin amatörce olduğunu arkadaş kendi de kabul etti. Bunun sebebinide açıkladı. Bu kadar ağır eleştirmeyin. Arkadaşın şevkini kırabilirsiniz. Benim başarılı dememdeki sebep buydu...