rtsngz.com
17
●1.224
- 30-11-2006, 13:39:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.grafik bilgimin iyi olmadığını kabul ediyorum.cagllar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım yanlış belirttim daha çok yazılım üzerinde çalıştım şimdiye kadarki çalışmalarımda, ki 3 yılın tamamını da tasarım-yazılıma ayırmadım. bu benim işim değil zevk olarak yapıyorum canım sıkıldıkça...
bundan sonra photoshopa da vakit ayırmaya çalışacağım.
tabii zevkler ve renkler de herkese göre değişir.
iyi çalışmalar. - 30-11-2006, 13:40:14Yönetici onayı bekliyorzevkler, renkler tartışmasızdır.rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumun için teşekkürler.