• 13-10-2005, 14:33:42
    #1
    Misafir
    www.turk-asp.com
    ASP'ye Dair Bilgilerin ve Scriptlerin olduğu bir web sitesi açtık.Yorumlarsanız sevinirim.
  • 13-10-2005, 15:17:33
    #2
    Misafir
    aga gene döktürmüşsün harika olmuş. ellerine sağlık.

    yolun açık olsun
  • 13-10-2005, 15:25:38
    #3
    Misafir
    Kardeşim benim. Yapıyor ya
  • 13-10-2005, 15:27:28
    #4
    Harbi Harbi Yapmıs: )
    Supersin..
  • 13-10-2005, 15:48:19
    #5
    Misafir
    Kimin coderi
    Giderek kendini geliştiriyor.
  • 13-10-2005, 22:19:15
    #6
    Misafir
    destekleriniz ve yorumlarınız için sağolun arkadaşlar.
    Vega adlı üyeden alıntı:
    ben bir konudada makale eklemenizi istiyorum sınırsız kategori eklemeyle ilgili bir makale ve bununla ilişkilendirebileceğim bi yönetim paneli makalesi yazarsanız çok güzel olur.
    ok ekleriz hocam.şimdilik içerik fazla yok ama inşallah ileride çok fazla içeriğimiz olacak.devamlı makaleler yazacağız.
  • 13-10-2005, 22:48:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    eline sağlık guzel olmuss
  • 14-10-2005, 14:59:18
    #8
    Evet güzel olmuş.Fazla söze gerek yok özellik kodlaması veri yolları felan baya güzele benziyor.
    Lakin bir şey söyliyeceğim:
    İlerde gıcığın biri çıksa deseki ne biçim aspcisiniz php forum kullanıyorsunuz

    Cevabınız ne olurdu
  • 14-10-2005, 18:32:27
    #9
    Misafir
    ewet o konuyu baya düşndüm ne yapayım diye.yani o gıcıklığı kendi kendime yaptım biraz.ama ne yapalım webwiz forumu sevmiyorum, kendim forum yapsam hem çok uzun sürer hemde benim bilgilerim doğrultusunda fazla güvenlik açığı çıkar.bu yüzden de php forum olsun dedik.ama yakında asp bir forum gelecek webwiz kadar kaliteli bir forum, zaten yapanlar webwiz in Türkiye deki temsilcileriydi.şuan hala kodlama aşamasındaydı.yakında girer piyasaya.o zaman onu kullanır hatamızı biraz olsun telafi ederiz.
    Yorumlarınız için çok teşekkürler.kendime olan güvenim biraz olsun yerine geldi tekrar.
    İyi Günler...