Konu
Turk-ASP
14-10-2005, 14:59:18
#8
ay_danscisi
Evet güzel olmuş.Fazla söze gerek yok özellik kodlaması veri yolları felan baya güzele benziyor.
Lakin bir şey söyliyeceğim:
İlerde gıcığın biri çıksa deseki ne biçim aspcisiniz php forum kullanıyorsunuz
Cevabınız ne olurdu