Evet güzel olmuş.Fazla söze gerek yok özellik kodlaması veri yolları felan baya güzele benziyor.
Lakin bir şey söyliyeceğim:
İlerde gıcığın biri çıksa deseki ne biçim aspcisiniz php forum kullanıyorsunuz

Cevabınız ne olurdu